Koło Naukowe Przedsiębiorczości

NABÓR DO KOŁA NAUKOWEGO!

 

Koło Naukowe Marketingu i Przedsiębiorczości powstało w 2013 r. W roku akademickim 2014/2015 koło zmieniło nazwę na Koło Naukowe Przedsiębiorczości „Skuteczny innowator”. Zmiana nazwy koła i obszaru działań była efektem coraz większego zainteresowania studentów tematyką przedsiębiorczości i innowacyjnego biznesu.

Działalność Koła Naukowego ma na celu pogłębianie wiedzy studentów w zakresie działań przedsiębiorczych i innowacji, a także rozwijanie umiejętności umożliwiających praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy. Koło planuje być platformą wiedzy dla przedsiębiorczości akademickiej. Do podstawowych zadań Koła Naukowego Przedsiębiorczości należą:

  • kształtowanie życia naukowego wśród studentów z jednoczesnym wsparciem ich działalności publikacyjnej.
  • rozwój środowiska start up-owego wśród studentów,
  • doskonalenie umiejętności pracy zespołowej poprzez udział w warsztatach,
  • integracja środowiska studenckiego w Wyższej Szkole Menedżerskiej oraz poza uczelnią,
  • organizacja konferencji, szkoleń oraz warsztatów,
  • organizacja spotkań z przedstawicielami z branży startupowej oraz przedstawicielami firm innowacyjnych,
  • wspieranie rozwoju kariery zawodowej studentów,
  • wymiana doświadczeń naukowych i zawodowych uczestników koła naukowego.

 

Chcemy rozwinąć działanie trzech grup problemowych:

  1. Badawczej - dla zainteresowanych karierą naukową, pracą w firmach konsultingowych, venture capital i tp. by badać problematykę stymulowania przedsiębiorczości i (od strony praktycznej) tworzenia ekosystemu przedsiębiorczości w WSM;
  2. Biznesu międzynarodowego - by wykorzystać potencjał zagranicznych studentów naszej uczelni dla wspierania rozwoju polskich firm za granicami kraju;
  3. Przedsiębiorczości i innowacji w praktyce działania - dla stworzenia platformy współdziałania wśród studentów zaocznych, absolwentów i studentów dziennych, dla tworzenia realnych projektów.

 

W roku akademickim 2018/2019 odbyło się osiem spotkań Koła.
Zorganizowaliśmy też imprezę szkoleniowo – integracyjną dla studentów i absolwentów WSM, pod nazwą "Fundamenty sukcesu, czyli każde pokolenie ma swój czas"

Panu Damianowi Filipkowi, organizatorowi przedsięwzięcia, udało się pozyskać bardzo ciekawych mówców, reprezentujących różne pokolenia. A byli to:
-Prof. Andrzej Blikle, ekspert jakości, promotor idei „firm turkusowych”,
-Jakub Bajtler- szef Działu szkoleń firmy Sales Masters
-Mateusz Piwowarski- Dyrektor Sprzedaży, przedsiębiorca
-Paweł Borecki- Dyrektor Międzynarodowy Duolife, trener biznesu i sprzedaży, mówca motywacyjny


Przedsięwzięcie odbyło się 18 czerwca bieżącego roku, w godzinach 17.00 – 20.00.

 

Koło ma swoją grupę na Facebooku „Koło naukowe przedsiębiorczości” ( https://www.facebook.com/groups/474860066367986/

Kierownik: Dr Paweł Dąbrowski
KontaktTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Please publish modules in offcanvas position.