INFORMACJA DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRZYJĘCIE DO WYŻSZEJ SZKOŁY MENEDŻERSKIEJ W WARSZAWIE NA SEMESTR JESIENNO-ZIMOWY 2022/2023

Rekrutacja jest dwuetapowa:


1. rekrutacja online

W terminie 20.05 2022 r. – 20.09.2022 r. 



W systemie IRK kandydat musi założyć konto. Zalogować się na swoje konto i wypełnić wszystkie wymagane zakładki aż do zakładki wydruki. Wydrukować podanie o przyjęcie (kwestionariusz osobowy), formularz uzupełniający dane osobowe, formularz RODO oraz formularz wyboru programu promocji i oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem promocji (jeśli jest promocja, która interesuje kandydata). Podpisać wszystkie dokumenty w wymaganych miejscach.



2. dostarczenie dokumentów

W terminie 01 czerwca 2022 - 20 września 2022 r.



Wszystkie wydrukowane i podpisane dokumenty oraz oryginały wszystkich wymaganych dokumentów (świadectw, dyplomów, zdjęcie itp.) wraz z kopiami należy dostarczyć osobiście do działu rekrutacji po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.

Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.


Dział rekrutacji po otrzymaniu kompletu dokumentów i weryfikacji ich, zmieni w systemie IRK status z KANDYDATA na ZAKWALIFIKOWANY


Informacja dotycząca terminów rozmów kwalifikacyjnych zostanie wysłana na konta w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adresy mailowe podane podczas rekrutacji online.

Wyniki rekrutacji kandydaci poznają po 20 września 2022 r., w systemie IRK zostanie zmieniony status z ZAKWALIFIKOWANY na PRZYJĘTY, dodatkowo zostanie zamieszczona na stronie internetowej Uczelni lista osób przyjętych z podziałem na grupy.


Kandydatom ze statusem „przyjęty” na konto w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adres mailowy podany podczas rekrutacji online, wpłyną informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zajęć oraz numer grupy do jakiej student przynależy.


OSOBY DOKONUJĄCE WPŁAT PROSZONE SĄ O WPISYWANIE *NAZWISKA I IMIENIA* KANDYDATA NA STUDIA W PRZELEWACH CELEM UNIKNIĘCIA POMYŁEK I USPRAWNIENIA SYSTEMU KSIĘGOWANIA


Nie. Proces rekrutacji jest dwuetapowy:

  • Etap pierwszy – rekrutacja w systemie on-line
  • Etap drugi – dostarczenie kompletu dokumentów
  • Wejdź na stronę rekrutacja.wsm.warszawa.pl kliknij REKRUTACJA ONLINE
  • Załóż konto (rejestracja)
  • W czasie rejestracji podasz swój adres email, który będzie Twoim loginem
  • Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz link aktywacyjny do systemu IRK
  • Zaloguj się do systemu IRK
  • Uzupełnij wymagane pola: dane osobowe, zdjęcie, wykształcenie, kierunek, deklaracje, wybór planu finansowania oraz w przypadku osób rekrutujących się na studia II stopnia – dyplom
  • Z zakładki „wydruki” pobierz i wydrukuj dokumenty (podanie, formularz uzupełniający dane osobowe, RODO)
  • Przyjdź do Działu Rekrutacji WSM z wydrukami oraz kompletem dokumentów lub prześlij pocztą/kurierem

Wymagane dokumenty (OBYWATEL POLSKI)

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK).
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie, posiadających nową maturę).
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) lub zaświadczenie o obronie.
  • Kopię suplementu do dyplomu a w przypadku jego braku kopię kartę przebiegu studiów (oryginał dokumentu do wglądu, dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Dowód osobisty do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm). Wymogi zdjęcia jak do dowodu osobistego.
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na konto Uczelni.
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kandydatów na studia kierunku Kryminologia oraz Prawo).

    Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.

Wymagane dokumenty (OBCOKRAJOWIEC)

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK) 
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości lub dokumentu równoważnego, opatrzony apostille    (Dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Oryginał, odpis lub duplikat dyplomu ukończenia studiów wyższych, opatrzony apostille (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Suplement do dyplomu ukończenia studiów wyższych (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Tłumaczenie świadectwa/dyplomu na język polski (przez tłumacza przysięgłego w Polsce lub właściwego konsula RP).
  • Zaświadczenie z kuratorium oświaty/NAWA o uznawalności świadectwa/dyplomu, jeżeli jego uznanie za   równoważne z odpowiednikiem Polskim nie może nastąpić na podstawie umowy międzynarodowej
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kierunków Prawo, Kryminologia).
  • Paszport do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • Wiza / karta pobytu (do wglądu).
  • Oświadczenie o zameldowaniu lub zamieszkaniu w Polsce .
  • Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie B2.
  • 1 aktualne zdjęcie, jednakowe jak w systemie IRK (format 35x45mm - jak do dowodu osobistego).
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji 85 zł. i czesnego za 1 semestr na konto Uczelni. 

    Numer rachunku dla cudzoziemców – wpłata czesnego za I semestr studiów (opłata w EURO)
    Bank – BNP Paribas
    PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
    Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

    UWAGA! Kandydaci zobowiązani są do osobistego składania dokumentów w Dziale Rekrutacji.

    Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.

Tak, ponieważ od razu podpisujemy umowę o studiowaniu. Jeśli student z jakiegoś powodu nie ma możliwości dostarczenia dokumentów osobiście, może to zrobić za pośrednictwem pełnomocnika. W tym przypadku wymagane jest pełnomocnictwo notarialne na złożenie, odbiór dokumentów i podpisywanie dokumentów w imieniu kandydata.

Rekrutacja online będzie trwała od W terminie 20.05 2022 r. do 20.09.2022 r. 

Przyjmowanie dokumentów będzie trwało od 01 czerwca 2022 do 20 września 2022 r.

Komplet dokumentów należy składać w dziale rekrutacji
(główny budynek, na parterze, pokój F-004)

Aktualne promocje znajdziesz w zakładce Dokumenty.

Tak. Proszę sprawdzić zarządzenia Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Obywatele polscy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 1 semestru.
Cudzoziemcy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 2 semestru.
Szczegóły na temat wysokości rat miesięcznych znajdziecie państwo w zarządzeniu Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Kandydaci dokonują wpłat na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.
W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, kierunek i stopień studiów.
Po otrzymaniu numeru albumu studenta w tytule przelewu wystarczy wpisywać ten numer.

Obcokrajowcy dokonują wpłat za przeprowadzenie rekrutacji na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.

W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, nr paszportu, po otrzymaniu numeru albumu studenta wystarczy wpisywać ten numer.
Obcokrajowcy dokonują wpłat za czesne w euro na konto walutowe.
Nr rachunku walutowego: PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
KOD SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

Do procesu rekrutacji wymagane jest złożenie w terminie kompletu dokumentów i wniesienie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji – przedmioty na świadectwie maturalnym i jego wyniki nie mają wpływu na przebieg procesu rekrutacyjnego.

Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się co dwa tygodnie (piątek-niedziela)

Rekrutacja 2022 / 2023

Administracja

Jeżeli interesujesz się:

  • administracją rządową i samorządową
  • organizacją i zarządzaniem w administracji publicznej
  • organizacją i ustrojem samorządu terytorialnego
  • zasadami funkcjonowania polskiego systemu organów administracji
  • administracyjnym funkcjonowaniem organizacji międzynarodowych i instytucji Unii Europejskiej
  • legislacją administracyjną
  • technikami negocjacji i mediacji w administracji

Opis kierunku

Studia przygotowują do pracy w organach władzy publicznej i zapewniają solidne podstawy merytoryczne. Plan studiów zakłada kształcenie z zakresu prawa i administracji, kładąc nacisk na naukę przedmiotów prawniczych, o których wiedza jest niezbędna podczas pracy w administracji. Obserwowana integracja grup studentów pozwala na sprawne, wyjątkowo ciekawe, zawsze skuteczne i optymalne merytorycznie prowadzenie zajęć.

 

Perspektywy zawodowe


Sprawowanie funkcji administracyjnych w organach administracji publicznej i gospodarczej

Praca w firmach doradczych działających na rzecz administracji rządowej i samorządowej

Praca w pragmatyce urzędniczej w administracji publicznej (rządowej i samorządowej)

Praca w organizacjach międzynarodowych i instytucjach Unii Europejskiej

Kontynuowanie nauki na kierunku prawo, ekonomia, stosunki międzynarodowe, historia, politologia

Praca w małej i średniej przedsiębiorczości

Specjalności

Celem kształcenia na tej specjalności jest przygotowanie kadry dla szeroko rozumianej sfery administracji publicznej, w tym wyposażenie absolwentów w bogatą wiedzę z zakresu funkcjonowania administracji państwowej oraz umiejętności stosowania prawa. Program nauczania został tak opracowany, by skoncentrować naukę na obszarze podstaw i zależności funkcjonowania aparatu administracji publicznej i jednoczesnym wskazaniu granic związania prawem oraz światowych tendencji ewolucji aparatu państwowego w ujęciu historycznym i współczesnym.

 

Absolwent tej specjalności legitymuje się bogata wiedzą teoretyczną w przedmiocie istnienia i funkcjonowania modeli aparatu administracji publicznej mając jednocześnie szerokie umiejętności stosowania prawa w tym obszarze.

Specjalność Bezpieczeństwo pracy (BHP) przeznaczona jest dla osób, które chcą uczestniczyć w kształtowaniu i administrowaniu warunkami pracy gwarantującymi bezpieczeństwo osób ją wykonujących.


Absolwenci tego kierunku, posiadają specjalistyczną wiedzę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy nie tylko w zakresie obowiązujących standardów, lecz również szerokiego spektrum prawnych uwarunkowań bezpieczeństwa pracy w Polsce i Unii Europejskiej. Ukończenie tej specjalności daje umiejętności kontroli systemów bezpieczeństwa pracy, wdrażania nowych rozwiązań oraz kierowania zespołami w sytuacjach zagrożenia.

Specjalność administracja samorządowa koncentruje się na funkcjonowaniu jednostek samorządu terytorialnego. W ramach specjalności student otrzyma pogłębioną wiedzę na temat podstaw organizacyjnych oraz funkcjonowania samorządu terytorialnego, statusu urzędników samorządowych.

Specjalność zamówienia publiczne powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów biegle poruszających się w tej tak szybko ewoluującej materii. Studia na tym kierunku przygotowują nie tylko do prowadzenia procedury zamówień publicznych z ramienia podmiotów sfery administracji państwowej, ale dają też możliwość edukacji dla pracowników podmiotów sektora prywatnego biorących udział w tej procedurze zarówno w kraju jak i za granicą

Specjalność ta, z uwagi na swoją aktualność i ogromne zainteresowanie studentów WSM przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę w zakresie prawa pracy, spraw kadrowych oraz polityki zatrudnienia na polskim rynku pracy oraz w państwach Unii Europejskiej. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z zakresu prawa, w tym praktyków (radców prawnych, adwokatów).

Specjalność ta koncentruje się na funkcjonowaniu administracji ze szczególnym uwzględnieniem regulacji dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego jak również bezpieczeństwa informacji. W ramach programu zajęć student nabywa wiedzę dotyczącą procedur bezpieczeństwa w administracji.

Specjalność przydatna we wszystkich dziedzinach życia społecznego. Wiedza nabyta w ramach tej specjalności może być wykorzystywana w administracji publicznej, w wielu strukturach ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego a także w sektorach gospodarki rynkowej. Ochrona danych osobowych nabiera dużego znaczenia, szczególnie w dobie rozwijającej się bardzo szybko informatyzacji życia publicznego i prywatnego.

Rodzaj studiów

Studia I stopnia


Czas trwania: 6 semestrów

Tryb: stacjonarny, niestacjonarny

Uzyskany tytuł: licencjat

Studia II stopnia


Czas trwania: 4 semestry

Tryb: stacjonarny, niestacjonarny

Uzyskany tytuł: magister

Czesne Administracja


Opłata I stopień stacjonarne I stopień niestacjonarne II stopień stacjonarne II stopień niestacjonarne
Semestralna 2800 zł 2500 zł 3200 zł 3000 zł
Miesięczna (5 rat w semestrze) 590 zł 530 zł 670 zł 630 zł

Cudzoziemcy

Opłata I stopień stacjonarne I stopień niestacjonarne II stopień stacjonarne II stopień niestacjonarne
Semestralna 650 € 580 € 740 € 690 €
Miesięczna (5 rat w semestrze) 140 € 125 € 160 € 150 €

Rekrutacja w 3 krokach

Wymagane dokumenty

1

2

Wnieś opłatę za przeprowadzenie rekrutacji (w przypadku, gdy płatność nie zostanie zaksięgowana, należy dostarczyć potwierdzenie wykonania przelewu).

3

Wyślij do nas komplet dokumentów

Wymagane dokumenty dla obywateli polskich

 

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK).
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie, posiadających nową maturę).
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) lub zaświadczenie o obronie.
  • Kopię suplementu do dyplomu a w przypadku jego braku kopię kartę przebiegu studiów (oryginał dokumentu do wglądu, dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Dowód osobisty do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm). Wymogi zdjęcia jak do dowodu osobistego.
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na konto Uczelni.
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kandydatów na studia kierunku Kryminologia oraz Prawo).

    Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.

Przed złożeniem dokumentów w Dziale Rekrutacji należy wnieść opłatę wpisową na konto uczelni WSM w Warszawie. Numer konta generuje się w systemie IRK.

Dokumenty wymagane od cudzoziemców

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK) 
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości lub dokumentu równoważnego, opatrzony apostille    (Dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Oryginał, odpis lub duplikat dyplomu ukończenia studiów wyższych, opatrzony apostille (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Suplement do dyplomu ukończenia studiów wyższych (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Tłumaczenie świadectwa/dyplomu na język polski (przez tłumacza przysięgłego w Polsce lub właściwego konsula RP).
  • Zaświadczenie z kuratorium oświaty/NAWA o uznawalności świadectwa/dyplomu, jeżeli jego uznanie za   równoważne z odpowiednikiem Polskim nie może nastąpić na podstawie umowy międzynarodowej
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kierunków Prawo, Kryminologia).
  • Paszport do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • Wiza / karta pobytu (do wglądu).
  • Oświadczenie o zameldowaniu lub zamieszkaniu w Polsce .
  • Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie B2.
  • 1 aktualne zdjęcie, jednakowe jak w systemie IRK (format 35x45mm - jak do dowodu osobistego).
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji 85 zł. i czesnego za 1 semestr na konto Uczelni. 

    Numer rachunku dla cudzoziemców – wpłata czesnego za I semestr studiów (opłata w EURO)
    Bank – BNP Paribas
    PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
    Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

    UWAGA! Kandydaci zobowiązani są do osobistego składania dokumentów w Dziale Rekrutacji.

    Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.

Documents required from foreigners


Foreigners applying for the admission to the university are required to submit:

- recruiment application (printed from internet recruitment system IRK),
- Polish secondary school-leaving certificate or other document obtained abroad, entitling to apply for admission to universities on any type in the country whose system the institution issuing the certificate operates in, recognised in accordance with the regulations on the official recognition of school and secondary school-leaving certificates obtained abroad, or based on an international agreement, equivalent to the relevant Polish secondary school-leaving certificate,
- in the case of second-cycle studies – in addition to the secondary school-leaving certificate, also a first-cycle graduation diploma in Poland, or another university graduation document authorising to undertake second-cycle studies in the country where it was issued, recognised in accordance with the regulations on official recognition of higher education diplomas obtained abroad, or on the basis of an international agreement, equivalent to the relevant Polish first-cycle graduation diploma,
-medical certificate stating they are in good healt and there are no contraindications to undertake education,
- they have insurance policy against illness or the consequences of accidents for the period of education in Poland or the European Health Insurance Card or they will take insurance in the National Health Fund immediately after starting education,
- one 35x45 mm photo
- confirmation of payment of the registration fee of PLN 85 and tuition fee for the first semester of studies (in euro),
- passport and visa or residence card or other document entitling to stay on the territory of the Republic of Poland (need to be shown in recruitment office) – in case of foreigners from outside the European Union, the Swiss confederation of the European Free Trade Association (EFTA),
- confirmation of registration of residence (confirmation should be submitted to the Recruitment Office after receiving the appropriate visa no later than the start of the first classes)
- a document confirming the knowledge of Polish language enabling students to undertake studies in Polish (*)

*Foreign language documents should be translated by a sworn translator in Poland.


Polish language course

Foreigners undertaking studies in Polish are required to possess:
- a completed one-year preparatory course to study in Polish in institutions designated by the Ministry of higher education,
or
- certificate of the knowledge of Polish issued by the State Commission for the Certification of Proficiency in Polish as a Foreign Language,
or
- confirmation from the University that the student’s preparation and the level of Polish language allow to study in Polish,
- documents confirming the knowledge of a foreign language are also certificates, diplomas and other documents confirming the completion of a secondary school abroad where classes were conducted in the same foreign language in which the foreigner will study in Poland.

In case of the lack of one of these documents, the candidate is required to undergo a compulsory Polish language course organised by Warsaw Management University.
The amount and terms of the payment and the course are regulated by the relevant Chancellor’s ordinances.

Studia I - II stopnia
Studia jednolite magisterskie
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
Studia I stopnia
Studia I - II stopnia
Facebook

rekru_online.png