Add New Item
Rekrutacja jest dwuetapowa:
1. rekrutacja online
W terminie 20.05 2022 r. – 20.09.2022 r.
W systemie IRK kandydat musi założyć konto. Zalogować się na swoje konto i wypełnić wszystkie wymagane zakładki aż do zakładki wydruki. Wydrukować podanie o przyjęcie (kwestionariusz osobowy), formularz uzupełniający dane osobowe, formularz RODO oraz formularz wyboru programu promocji i oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem promocji (jeśli jest promocja, która interesuje kandydata). Podpisać wszystkie dokumenty w wymaganych miejscach.
2. dostarczenie dokumentów
W terminie 01 czerwca 2022 - 20 września 2022 r.
Wszystkie wydrukowane i podpisane dokumenty oraz oryginały wszystkich wymaganych dokumentów (świadectw, dyplomów, zdjęcie itp.) wraz z kopiami należy dostarczyć osobiście do działu rekrutacji po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.
Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.
Dział rekrutacji po otrzymaniu kompletu dokumentów i weryfikacji ich, zmieni w systemie IRK status z KANDYDATA na ZAKWALIFIKOWANY
Informacja dotycząca terminów rozmów kwalifikacyjnych zostanie wysłana na konta w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adresy mailowe podane podczas rekrutacji online.
Wyniki rekrutacji kandydaci poznają po 20 września 2022 r., w systemie IRK zostanie zmieniony status z ZAKWALIFIKOWANY na PRZYJĘTY, dodatkowo zostanie zamieszczona na stronie internetowej Uczelni lista osób przyjętych z podziałem na grupy.
Kandydatom ze statusem „przyjęty” na konto w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adres mailowy podany podczas rekrutacji online, wpłyną informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zajęć oraz numer grupy do jakiej student przynależy.
OSOBY DOKONUJĄCE WPŁAT PROSZONE SĄ O WPISYWANIE *NAZWISKA I IMIENIA* KANDYDATA NA STUDIA W PRZELEWACH CELEM UNIKNIĘCIA POMYŁEK I USPRAWNIENIA SYSTEMU KSIĘGOWANIA
Nie. Proces rekrutacji jest dwuetapowy:
Wymagane dokumenty (OBYWATEL POLSKI)
Wymagane dokumenty (OBCOKRAJOWIEC)
Numer rachunku dla cudzoziemców – wpłata czesnego za I semestr studiów (opłata w EURO)
Bank – BNP Paribas
PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX
UWAGA! Kandydaci zobowiązani są do osobistego składania dokumentów w Dziale Rekrutacji.
Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.
Tak, ponieważ od razu podpisujemy umowę o studiowaniu. Jeśli student z jakiegoś powodu nie ma możliwości dostarczenia dokumentów osobiście, może to zrobić za pośrednictwem pełnomocnika. W tym przypadku wymagane jest pełnomocnictwo na złożenie, odbiór dokumentów i podpisywanie dokumentów w imieniu kandydata.
Rekrutacja online będzie trwała od W terminie 20.05 2022 r. do 20.09.2022 r.
Przyjmowanie dokumentów będzie trwało od 01 czerwca 2022 do 20 września 2022 r.
Komplet dokumentów należy składać w dziale rekrutacji
(główny budynek, na parterze, pokój F-004)
Aktualne promocje znajdziesz w zakładce Dokumenty.
Tak. Proszę sprawdzić zarządzenia Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.
Obywatele polscy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 1 semestru.
Cudzoziemcy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 2 semestru.
Szczegóły na temat wysokości rat miesięcznych znajdziecie państwo w zarządzeniu Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.
Kandydaci dokonują wpłat na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.
W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, kierunek i stopień studiów.
Po otrzymaniu numeru albumu studenta w tytule przelewu wystarczy wpisywać ten numer.
Obcokrajowcy dokonują wpłat za przeprowadzenie rekrutacji na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.
W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, nr paszportu, po otrzymaniu numeru albumu studenta wystarczy wpisywać ten numer.
Obcokrajowcy dokonują wpłat za czesne w euro na konto walutowe.
Nr rachunku walutowego: PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
KOD SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX
Do procesu rekrutacji wymagane jest złożenie w terminie kompletu dokumentów i wniesienie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji – przedmioty na świadectwie maturalnym i jego wyniki nie mają wpływu na przebieg procesu rekrutacyjnego.
Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się co dwa tygodnie (piątek-niedziela)
Tak, wystarczy wydrukować potwierdzenie przelewu.
Kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna przygotowuje do wykonywania zawodu nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej (klasy I - III szkoły podstawowej). Program kształcenia opracowaliśmy z myślą o profesjonalnym nauczycielu, który wyposażony jest zarówno w wiedzę teoretyczną jak i praktyczną oraz uzyskał przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne. Specyfika zawodu nauczyciela, także akademickiego, wymaga umiejętności komunikacyjnych i wyrozumiałości, stąd zespół wykładowców akademickich, realizuje profesjonalnie proces kształcenia w przyjaznej atmosferze.
Studia rozwijają umiejętność kierowania własnym rozwojem, samodoskonalenia i wzbogacania swojego warsztatu metodycznego dla rzetelnej analizy rzeczywistości społecznej i kulturowej. Absolwent prezentuje również umiejętności komunikacyjne, informatyczne i medialne w działaniu na rzecz wspierania rozwoju drugiego człowieka.
Po studiach pedagogicznych przed absolwentami otwiera się wiele ścieżek rozwoju na przyszłość. Dzięki uzyskanemu wyższemu wykształceniu z pedagogiki studenci mogę następnie kontynuować swój rozwój na jednej z podanych poniżej pozycji.
Praca w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych
Czas trwania: 10 semestrów
Tryb: stacjonarny, niestacjonarny
Uzyskany tytuł: magister
Opłata | Studia jednolite stacjonarne | Studia jednolite niestacjonarne |
---|---|---|
Semestralna | 2600 zł | 2400 zł |
Miesięczna (5 rat w semestrze) | 550 zł | 510 zł |
Opłata | Studia jednolite stacjonarne | Studia jednolite niestacjonarne |
---|---|---|
Semestralna | 600 € | 560 € |
Miesięczna (5 rat w semestrze) | 130 € | 120 € |
Przed złożeniem dokumentów w Dziale Rekrutacji należy wnieść opłatę wpisową na konto uczelni WSM w Warszawie. Numer konta generuje się w systemie IRK.
Numer rachunku dla cudzoziemców – wpłata czesnego za I semestr studiów (opłata w EURO)
Bank – BNP Paribas
PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX
UWAGA! Kandydaci zobowiązani są do osobistego składania dokumentów w Dziale Rekrutacji.
Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.
Documents required from foreigners
Foreigners applying for the admission to the university are required to submit:
- recruiment application (printed from internet recruitment system IRK),
- Polish secondary school-leaving certificate or other document obtained abroad, entitling to apply for admission to universities on any type in the country whose system the institution issuing the certificate operates in, recognised in accordance with the regulations on the official recognition of school and secondary school-leaving certificates obtained abroad, or based on an international agreement, equivalent to the relevant Polish secondary school-leaving certificate,
- in the case of second-cycle studies – in addition to the secondary school-leaving certificate, also a first-cycle graduation diploma in Poland, or another university graduation document authorising to undertake second-cycle studies in the country where it was issued, recognised in accordance with the regulations on official recognition of higher education diplomas obtained abroad, or on the basis of an international agreement, equivalent to the relevant Polish first-cycle graduation diploma,
-medical certificate stating they are in good healt and there are no contraindications to undertake education,
- they have insurance policy against illness or the consequences of accidents for the period of education in Poland or the European Health Insurance Card or they will take insurance in the National Health Fund immediately after starting education,
- one 35x45 mm photo
- confirmation of payment of the registration fee of PLN 85 and tuition fee for the first semester of studies (in euro),
- passport and visa or residence card or other document entitling to stay on the territory of the Republic of Poland (need to be shown in recruitment office) – in case of foreigners from outside the European Union, the Swiss confederation of the European Free Trade Association (EFTA),
- confirmation of registration of residence (confirmation should be submitted to the Recruitment Office after receiving the appropriate visa no later than the start of the first classes)
- a document confirming the knowledge of Polish language enabling students to undertake studies in Polish (*)
*Foreign language documents should be translated by a sworn translator in Poland.
Polish language course
Foreigners undertaking studies in Polish are required to possess:
- a completed one-year preparatory course to study in Polish in institutions designated by the Ministry of higher education,
or
- certificate of the knowledge of Polish issued by the State Commission for the Certification of Proficiency in Polish as a Foreign Language,
or
- confirmation from the University that the student’s preparation and the level of Polish language allow to study in Polish,
- documents confirming the knowledge of a foreign language are also certificates, diplomas and other documents confirming the completion of a secondary school abroad where classes were conducted in the same foreign language in which the foreigner will study in Poland.
In case of the lack of one of these documents, the candidate is required to undergo a compulsory Polish language course organised by Warsaw Management University.
The amount and terms of the payment and the course are regulated by the relevant Chancellor’s ordinances.
Opłata | I stopień stacjonarne | I stopień niestacjonarne | II stopień stacjonarne | II stopień niestacjonarne |
---|---|---|---|---|
Semestralna | 1900 zł | 1700 zł | 2300 zł | 2100 zł |
Miesięczna (5 rat w semestrze) | 410 zł | 370 zł | 490 zł | 450 zł |
Opłata | I stopień stacjonarne | I stopień niestacjonarne | II stopień stacjonarne | II stopień niestacjonarne |
---|---|---|---|---|
Semestralna | 460 € | 410 € | 560 € | 510 € |
Miesięczna (5 rat w semestrze) | 100 € | 90 € | 120 € | 110 € |
Zarejestruj się i wypełnij formularz na stronie IRK
Wnieś opłatę wpisową (patrz promocje)
Przyjdź do działu rekrutacji z kompletem dokumentów