INFORMACJA DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRZYJĘCIE DO WYŻSZEJ SZKOŁY MENEDŻERSKIEJ W WARSZAWIE NA SEMESTR JESIENNO-ZIMOWY 2022/2023

Rekrutacja jest dwuetapowa:


1. rekrutacja online

W terminie 20.05 2022 r. – 20.09.2022 r. 



W systemie IRK kandydat musi założyć konto. Zalogować się na swoje konto i wypełnić wszystkie wymagane zakładki aż do zakładki wydruki. Wydrukować podanie o przyjęcie (kwestionariusz osobowy), formularz uzupełniający dane osobowe, formularz RODO oraz formularz wyboru programu promocji i oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem promocji (jeśli jest promocja, która interesuje kandydata). Podpisać wszystkie dokumenty w wymaganych miejscach.



2. dostarczenie dokumentów

W terminie 01 czerwca 2022 - 20 września 2022 r.



Wszystkie wydrukowane i podpisane dokumenty oraz oryginały wszystkich wymaganych dokumentów (świadectw, dyplomów, zdjęcie itp.) wraz z kopiami należy dostarczyć osobiście do działu rekrutacji po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.

Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.


Dział rekrutacji po otrzymaniu kompletu dokumentów i weryfikacji ich, zmieni w systemie IRK status z KANDYDATA na ZAKWALIFIKOWANY


Informacja dotycząca terminów rozmów kwalifikacyjnych zostanie wysłana na konta w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adresy mailowe podane podczas rekrutacji online.

Wyniki rekrutacji kandydaci poznają po 20 września 2022 r., w systemie IRK zostanie zmieniony status z ZAKWALIFIKOWANY na PRZYJĘTY, dodatkowo zostanie zamieszczona na stronie internetowej Uczelni lista osób przyjętych z podziałem na grupy.


Kandydatom ze statusem „przyjęty” na konto w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adres mailowy podany podczas rekrutacji online, wpłyną informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zajęć oraz numer grupy do jakiej student przynależy.


OSOBY DOKONUJĄCE WPŁAT PROSZONE SĄ O WPISYWANIE *NAZWISKA I IMIENIA* KANDYDATA NA STUDIA W PRZELEWACH CELEM UNIKNIĘCIA POMYŁEK I USPRAWNIENIA SYSTEMU KSIĘGOWANIA


Nie. Proces rekrutacji jest dwuetapowy:

  • Etap pierwszy – rekrutacja w systemie on-line
  • Etap drugi – dostarczenie kompletu dokumentów
  • Wejdź na stronę rekrutacja.wsm.warszawa.pl kliknij REKRUTACJA ONLINE
  • Załóż konto (rejestracja)
  • W czasie rejestracji podasz swój adres email, który będzie Twoim loginem
  • Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz link aktywacyjny do systemu IRK
  • Zaloguj się do systemu IRK
  • Uzupełnij wymagane pola: dane osobowe, zdjęcie, wykształcenie, kierunek, deklaracje, wybór planu finansowania oraz w przypadku osób rekrutujących się na studia II stopnia – dyplom
  • Z zakładki „wydruki” pobierz i wydrukuj dokumenty (podanie, formularz uzupełniający dane osobowe, RODO)
  • Przyjdź do Działu Rekrutacji WSM z wydrukami oraz kompletem dokumentów lub prześlij pocztą/kurierem

Wymagane dokumenty (OBYWATEL POLSKI)

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK).
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie, posiadających nową maturę).
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) lub zaświadczenie o obronie.
  • Kopię suplementu do dyplomu a w przypadku jego braku kopię kartę przebiegu studiów (oryginał dokumentu do wglądu, dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Dowód osobisty do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm). Wymogi zdjęcia jak do dowodu osobistego.
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na konto Uczelni.
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kandydatów na studia kierunku Kryminologia oraz Prawo).

    Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.

Wymagane dokumenty (OBCOKRAJOWIEC)

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK) 
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości lub dokumentu równoważnego, opatrzony apostille    (Dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Oryginał, odpis lub duplikat dyplomu ukończenia studiów wyższych, opatrzony apostille (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Suplement do dyplomu ukończenia studiów wyższych (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Tłumaczenie świadectwa/dyplomu na język polski (przez tłumacza przysięgłego w Polsce lub właściwego konsula RP).
  • Zaświadczenie z kuratorium oświaty/NAWA o uznawalności świadectwa/dyplomu, jeżeli jego uznanie za   równoważne z odpowiednikiem Polskim nie może nastąpić na podstawie umowy międzynarodowej
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kierunków Prawo, Kryminologia).
  • Paszport do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • Wiza / karta pobytu (do wglądu).
  • Oświadczenie o zameldowaniu lub zamieszkaniu w Polsce .
  • Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie B2.
  • 1 aktualne zdjęcie, jednakowe jak w systemie IRK (format 35x45mm - jak do dowodu osobistego).
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji 85 zł. i czesnego za 1 semestr na konto Uczelni. 

    Numer rachunku dla cudzoziemców – wpłata czesnego za I semestr studiów (opłata w EURO)
    Bank – BNP Paribas
    PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
    Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

    UWAGA! Kandydaci zobowiązani są do osobistego składania dokumentów w Dziale Rekrutacji.

    Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.

Tak, ponieważ od razu podpisujemy umowę o studiowaniu. Jeśli student z jakiegoś powodu nie ma możliwości dostarczenia dokumentów osobiście, może to zrobić za pośrednictwem pełnomocnika. W tym przypadku wymagane jest pełnomocnictwo notarialne na złożenie, odbiór dokumentów i podpisywanie dokumentów w imieniu kandydata.

Rekrutacja online będzie trwała od W terminie 20.05 2022 r. do 20.09.2022 r. 

Przyjmowanie dokumentów będzie trwało od 01 czerwca 2022 do 20 września 2022 r.

Komplet dokumentów należy składać w dziale rekrutacji
(główny budynek, na parterze, pokój F-004)

Aktualne promocje znajdziesz w zakładce Dokumenty.

Tak. Proszę sprawdzić zarządzenia Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Obywatele polscy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 1 semestru.
Cudzoziemcy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 2 semestru.
Szczegóły na temat wysokości rat miesięcznych znajdziecie państwo w zarządzeniu Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Kandydaci dokonują wpłat na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.
W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, kierunek i stopień studiów.
Po otrzymaniu numeru albumu studenta w tytule przelewu wystarczy wpisywać ten numer.

Obcokrajowcy dokonują wpłat za przeprowadzenie rekrutacji na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.

W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, nr paszportu, po otrzymaniu numeru albumu studenta wystarczy wpisywać ten numer.
Obcokrajowcy dokonują wpłat za czesne w euro na konto walutowe.
Nr rachunku walutowego: PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
KOD SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

Do procesu rekrutacji wymagane jest złożenie w terminie kompletu dokumentów i wniesienie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji – przedmioty na świadectwie maturalnym i jego wyniki nie mają wpływu na przebieg procesu rekrutacyjnego.

Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się co dwa tygodnie (piątek-niedziela)

Rekrutacja 2022 / 2023

Bezpieczeństwo Narodowe

Jeżeli interesujesz się:


  • ochroną i obroną narodu oraz jego żywotnych interesów politycznych, ekonomicznych i społecznych
  • niemilitarnymi i militarnymi zagrożeniami korzystania z dobrobytu i autonomii społecznej
  • stosowaniem procedur bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
  • pracą zespołów realizujących cele obywatelskie, społeczne, polityczne i gospodarcze
  • pochodzącymi z różnych obszarów działalności państwa metodami, siłami i środkami zwalczania zagrożeń
  • przetwarzaniem oraz udostępnianiem informacji na bazie nowoczesnych technologii
  • bezpieczeństwem cyberprzestrzeni
  • bezpieczeństwem w administracji publicznej

Opis kierunku

Wiemy jak ważne dla osób, które chcą związać się zawodowo z organami Państwa odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo naszego kraju jest uzyskanie stosownego wykształcenia. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam też zauważyć, że ważne dla osób już zatrudnionych w tych organach jest uzupełnienie wykształcenia – często od tego zależy ich awans zawodowy.

Kierunek ten daje możliwość zdobycia wiedzy i podstawowych umiejętnościami w zakresie administrowania bezpieczeństwem, kierowania procesami bezpieczeństwa w administracji państwowej i samorządowej. Został przygotowany z myślą o osobach, które interesują się sprawami bezpieczeństwa oraz kwestią militarnych i pozamilitarnych zagrożeń występujących we współczesnym świecie.

Po ukończeniu kierunku absolwent będzie odpowiedzialnie realizował powierzone mu prace, zachowując się w sposób profesjonalny i etyczny. Zdobyte umiejętności pozwolą mu podejmować pracę na stanowiskach wymagających świadomych, racjonalnych i trafnych ocen i opinii.

 

Perspektywy zawodowe


Praca w centrach zarządzania kryzysowego

Praca w administracji rządowej i samorządowej

Praca w służbach mundurowych

Praca w wyspecjalizowanych komórkach portów morskich i lotniczych


Specjalności

Kwalifikacje absolwenta:
Absolwent studiów pierwszego stopnia na specjalności Bezpieczeństwo Narodowe, otrzymuje tytuł zawodowy licencjata, posiada umiejętności praktyczne pozwalające na samodzielną i zespołową i pracę zawodową bezpośrednio po ukończeniu studiów. Posiada specjalistyczną wiedzę dotyczącą pracy zawodowej w strukturach obronnych organów samorządowych i administracji państwowej szczebla gminnego, powiatowego, wojewódzkiego oraz centralnego. Posiada pogłębioną wiedzę przydatną do podjęcia pracy w Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Służbie Więziennej, Siłach Zbrojnych RP, Straży Miejskiej i Gminnej oraz instytucjach których działalność w sposób pośredni, bądź bezpośredni związana jest z bezpieczeństwem państwa. Umie rozpoznawać i diagnozować zagrożenia oraz potrafi budować programy bezpieczeństwa. Posiada umiejętności do reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz do działalności w ramach profilaktyki zwalczania zagrożeń w skali gminy i kraju. Jest przygotowany do pracy na stanowiskach wymagających gruntownej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa narodowego i międzynarodowego, funkcjonowania systemu obronnego państwa, w tym roli i zadań sił zbrojnych w systemach bezpieczeństwa, narodowym i sojuszniczym. Kończąc studia na poziomie licencjackim absolwent jest w pełni przygotowany do kontynuowania nauki na studiach drugiego stopnia w ramach kierunku Bezpieczeństwo Narodowe oraz kierunkach pokrewnych.

Wykaz realizowanych przedmiotów:

  • Strategie bezpieczeństwa w systemie ogólnonarodowym
  • Monitoring zagrożeń w systemie bezpieczeństwa
  • Polska a zagrożenia we współczesnym świecie
  • Cyberprzestępczość
  • Aspekty bezpieczeństwa wewnętrznego
  • Bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych

Specjalność ta koncentruje się na funkcjonowaniu administracji ze szczególnym uwzględnieniem regulacji dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego jak również bezpieczeństwa informacji. W ramach programu zajęć student nabywa wiedzę dotyczącą procedur bezpieczeństwa w administracji.

W ramach specjalności student nabędzie wiedzę na temat regulacji teoretycznych i praktycznych dotyczących funkcjonowania organów administracji w cyberprzestrzeni. W tym zakresie student pozna regulacje dotyczące bezpieczeństwa teleinformatycznego, problemów związanych z funkcjonowaniem instytucji publicznych w sferze Internetu oraz struktur bezpieczeństwa w zakresie środków komunikacji elektronicznej.

W ramach specjalności student zapozna z technikami zapobiegania sytuacjom kryzysowym, planowaniu działań w sytuacjach kryzysowych, reagowaniu i usuwaniu skutków sytuacji kryzysowych. Program specjalności obejmuje zarządzanie zarówno na stopniu lokalnym jak i centralnym w sferze administracji publicznej.

Rodzaj studiów

Studia I stopnia


Czas trwania: 6 semestrów

Tryb: stacjonarny, niestacjonarny

Uzyskany tytuł: licencjat

Czesne Bezpieczeństwo Narodowe


Opłata I stopień stacjonarne I stopień niestacjonarne
Semestralna 2700 zł 2400 zł
Miesięczna (5 rat w semestrze) 570 zł 510 zł



Opłata I stopień stacjonarne I stopień niestacjonarne
Semestralna 600 € 530 €
Miesięczna (5 rat w semestrze) 130 € 115 €

Rekrutacja w 3 krokach

Wymagane dokumenty

1

2

Wnieś opłatę za przeprowadzenie rekrutacji (w przypadku, gdy płatność nie zostanie zaksięgowana, należy dostarczyć potwierdzenie wykonania przelewu).

3

Przyjdź do nas z kompletem dokumentów lub wyślij go kurierem

Wymagane dokumenty dla obywateli polskich

 

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK).
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie, posiadających nową maturę).
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) lub zaświadczenie o obronie.
  • Kopię suplementu do dyplomu a w przypadku jego braku kopię kartę przebiegu studiów (oryginał dokumentu do wglądu, dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Dowód osobisty do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm). Wymogi zdjęcia jak do dowodu osobistego.
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na konto Uczelni.
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kandydatów na studia kierunku Kryminologia oraz Prawo).

    Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.

Przed złożeniem dokumentów w Dziale Rekrutacji należy wnieść opłatę wpisową na konto uczelni WSM w Warszawie. Numer konta generuje się w systemie IRK.

Dokumenty wymagane od cudzoziemców

  • Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK) 
  • Oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości lub dokumentu równoważnego, opatrzony apostille    (Dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie).
  • Oryginał, odpis lub duplikat dyplomu ukończenia studiów wyższych, opatrzony apostille (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Suplement do dyplomu ukończenia studiów wyższych (Dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
  • Tłumaczenie świadectwa/dyplomu na język polski (przez tłumacza przysięgłego w Polsce lub właściwego konsula RP).
  • Zaświadczenie z kuratorium oświaty/NAWA o uznawalności świadectwa/dyplomu, jeżeli jego uznanie za   równoważne z odpowiednikiem Polskim nie może nastąpić na podstawie umowy międzynarodowej
  • Oświadczenie o niekaralności (dotyczy kierunków Prawo, Kryminologia).
  • Paszport do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK).
  • Wiza / karta pobytu (do wglądu).
  • Oświadczenie o zameldowaniu lub zamieszkaniu w Polsce .
  • Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie B2.
  • 1 aktualne zdjęcie, jednakowe jak w systemie IRK (format 35x45mm - jak do dowodu osobistego).
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji 85 zł. i czesnego za 1 semestr na konto Uczelni. 

    Numer rachunku dla cudzoziemców – wpłata czesnego za I semestr studiów (opłata w EURO)
    Bank – BNP Paribas
    PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
    Kod SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

    UWAGA! Kandydaci zobowiązani są do osobistego składania dokumentów w Dziale Rekrutacji.

    Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.

Documents required from foreigners


Foreigners applying for the admission to the university are required to submit:

- recruiment application (printed from internet recruitment system IRK),
- Polish secondary school-leaving certificate or other document obtained abroad, entitling to apply for admission to universities on any type in the country whose system the institution issuing the certificate operates in, recognised in accordance with the regulations on the official recognition of school and secondary school-leaving certificates obtained abroad, or based on an international agreement, equivalent to the relevant Polish secondary school-leaving certificate,
- in the case of second-cycle studies – in addition to the secondary school-leaving certificate, also a first-cycle graduation diploma in Poland, or another university graduation document authorising to undertake second-cycle studies in the country where it was issued, recognised in accordance with the regulations on official recognition of higher education diplomas obtained abroad, or on the basis of an international agreement, equivalent to the relevant Polish first-cycle graduation diploma,
-medical certificate stating they are in good healt and there are no contraindications to undertake education,
- they have insurance policy against illness or the consequences of accidents for the period of education in Poland or the European Health Insurance Card or they will take insurance in the National Health Fund immediately after starting education,
- one 35x45 mm photo
- confirmation of payment of the registration fee of PLN 85 and tuition fee for the first semester of studies (in euro),
- passport and visa or residence card or other document entitling to stay on the territory of the Republic of Poland (need to be shown in recruitment office) – in case of foreigners from outside the European Union, the Swiss confederation of the European Free Trade Association (EFTA),
- confirmation of registration of residence (confirmation should be submitted to the Recruitment Office after receiving the appropriate visa no later than the start of the first classes)
- a document confirming the knowledge of Polish language enabling students to undertake studies in Polish (*)

*Foreign language documents should be translated by a sworn translator in Poland.


Polish language course

Foreigners undertaking studies in Polish are required to possess:
- a completed one-year preparatory course to study in Polish in institutions designated by the Ministry of higher education,
or
- certificate of the knowledge of Polish issued by the State Commission for the Certification of Proficiency in Polish as a Foreign Language,
or
- confirmation from the University that the student’s preparation and the level of Polish language allow to study in Polish,
- documents confirming the knowledge of a foreign language are also certificates, diplomas and other documents confirming the completion of a secondary school abroad where classes were conducted in the same foreign language in which the foreigner will study in Poland.

In case of the lack of one of these documents, the candidate is required to undergo a compulsory Polish language course organised by Warsaw Management University.
The amount and terms of the payment and the course are regulated by the relevant Chancellor’s ordinances.

Studia I - II stopnia
Studia jednolite magisterskie
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
Studia I stopnia
Studia I - II stopnia
Facebook

rekru_online.png